Fördelar och nackdelar.

Jag stod och städade en av toaletterna på skolan idag, när en 6årig flicka kom fram till mig och hade en 10 minuter lång utläggning om hur det hade varit stopp i toaletten igår. Hon berättade detaljerat hur en lärare fick "plocka upp Lisas bajs ur toaletten med allt papper...". Troligtvis det negativa med att jobba på en skola...
Det positiva kan nog vara när tre pojkar står på rad och säger "vi är så glada att du är här och dammsugar vår skola". Det är liksom ganska mysigt att höra, jag tror att jag börjar mjukna.

Onsdag och jag vet att jag sa att jag inte skulle dricka vin, men ett halvt glas är inget glas? Jag blev faktiskt bjuden.

Fraank blev självklart upprörd av sin mammas synd. Som syns på bilden nedan, började han gråta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0