Stackars lilla barn.


Första lördagen på 2 år som jag verkligen uppskattar. När man är ledig alla dagar i veckan för att uppfostra sitt barn spelar dagarna inte längre någon roll. Man äter lördagsgodis på tisdagen och har söndagsmiddag på fredagen, man har aldrig sovmorgon och ännu mindre egentid. Efter att ha jobbat på dagarna, tagit hand om Frank på eftermiddagar och kvällarna, tränat där emellan och hunnit gå ut med hunden någon gång har jag nu insett att jag kommer att åldras 10 gånger fortare än mina singelvänner. Jag antar att det är därför att man måste vara två när man skaffar barn. Vitsen är nog att dela på huvudvärken jag ligger inne med nu, då lever man längre...


Jag vet inte riktigt vad jag har gjort av hela morgonen.. ..eller hela dagen. Jag har lagat mat till Frank i alla fall som troligtvis motsvarar gift i hans värld. Det smakar precis vad det är i burkarna, vilket gör det ganska äckligt. Stackars barn...


Kommentarer
Postat av: Dijana

Jag skulle gärna ta del av dina recept. dela med dig vetja!

2011-03-12 @ 20:17:33
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0