Not giving up.

Kan knappt förstå att det äntligen är fredag. Jag har haft världens längsta vecka men världens längsta dagar. Jag känner mig löjligt bestulen på min fritid, den är obefintlig just nu. Jag drömmer, lever och andas städning. Skrubba toaletter, putsa luckor och tvätta golv verkar vara det enda jag gör. Jag längtar tills jag kan se tillbaka på denna tiden och skratta, för även om jag älskar att städa, på riktigt, så är det inte riktigt såhär jag vill leva mitt liv.


För att krydda på kärring-stämpeln lite till så levererar jag nu världens tråkigaste mat; kvarg med nötter och kanel till frukost och fisk, broccoli och dippa(!!) till lunch.. ..som jag fick i mig först nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0