Första dagen på jobb nummer 2.


Kanske inte gav mig själv de bästa förutsättningarna första dagen på jobb nummer två, när jag hann sova två timmar i natt. Jag lyckades desutom komma försent trots att jag skulle befinna mig tre dagor från min lägenhet. Totalt hjärndöd med andra ord.

Mötte upp min städkompanjon, som min chef beskrivit som "söt på alla sätt och vis". Stämde väl bra in på honom. Jag körde självklart på bottennappet och bestämde mig för att ta köket. Det var innan jag fattat att damen som bodde där var kedjerökare och inte gillade att städa - NÅGONSIN. Väggarna, som nog varit vita en gång i tiden, var gula av gamla Blend och matlagning... Mums.


Nu har jag hängt över diskbänken och ätit någon form av lunch, det bränner ganska bra i ögonen och en normal människa hade passat på att sova en timme eller två innan man hämtar hem sitt barn. Men jag är ju ganska dum i huvudet, så jag tänkte dra till gymmet istället... kan få in två timmar träning innan Frank vill bli hämtad.

Kommentarer
Postat av: V

Hur kändes det och jobba där nu då? :o)

2011-03-16 @ 07:42:57
URL: http://www.mittochdittmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0