Don't you point your finger!



Ja jag vet, jag verkar ha tappat förståndet helt. Jag vet inte varför riktigt, men hela helgen har passerat nu och jag har bara lyckats skrapa ihop 6 timmars sömn. Rent tekniskt sätt borde jag väl vara död vid det här laget, men jag känner mig i hysat bra form. Kan bero på att jag tryckt en burk nutella till frukost, pannkakor till lunch och en pizza till middag (plus en tredjedel av Linas)... så jävla mycket beach 2011-tänk liksom.


Jag ska vara glad om jag ser något sånär fräsh ut imorgon på jobb. Troligtvis kommer jag inte att göra det eftersom jag börjar redan klockan 8. Jag vet inte hur jag ska hinna lämna Frank på förskolan men på något sätt måste det gå för att städa med honom runt benen är inte det lättaste. Jag tror bestämt att jag hade behövt klona mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0