Är det okej att ha sin arbetskollega mellan benen?

Jag får nog skylla mig själv när jag försov mig i morse. Jag försover mig en gång vartannat år typ och självklart gjorde jag det den morgonen som jag hade som mest att göra. Det slutade med att jag varken åt frukost, gick ut med hunden(!!) eller borstade tänderna...
Slängde in Franke på förskolan innan jag panikcyklade till Limhamn. Jag och min lammköttskollega skulle flyttstäda en lägehet som troligtvis haft samma hyresgäst i 120 år. Den var ändå ovanligt fräsh om man jämfört med vad vi tidigare fått städa.

Självklart fanns det skåp i hela lägenheten som var i takhöjd. Vi orkade inte komma fram till någon anna lösning än att jag helt enkelt fick sitta på hans axlar och städa ur dem. Jag har haft lammkött tidigare, men något säger mig att det inte är bra att ha sin kollega mellan benen. Dock var det jävligt kul att sitta på hans axlar, när fan gör man det nu förtiden? 


Jag hann  jobba 7 timmar innan de ringde från Frankes förskola och sa att han hade feber. Då var det bara att wrap it up och sticka för att hämta honom... Jag tror inte jag har någon energi kvar i kroppen nu.
Det ska jag fira med att springa en runda... eller två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0