Sorry is for you.

Jag vet inte ens om jag ska kommentera att jag gått under jorden ett tag eller om jag ska låtsas som ingenting. Jag kör på det sistnämnda för att undvika eventuella spekulationer (eller spä på dem).

Jag är utan min dator vilket gör mig till en halv människa. Den halvan som är kvar blir helt oanvändbar. Jag väntar på att få tillbaka min dator från dator-doktorn så jag kan ta sönder den på nytt och utnyttja min drulleförsäkring till tusen procent. Datorn är värdelös så jag tycker inte det är mer än rätt.
Franke sover fortfarande. Jag har övervägt att väcka honom för jag är så irriterad att jag är uppe före honom helt i onödan. Men min dumdristighet kan inte gå före här, han får helt enkelt sova. Med tanke på att han ligger i min säng kan det dröja hur länge som helst innan han får för sig att stiga upp. Det bästa är att han verkligen stiger upp själv, för att har fått för sig att man kan kasta sig ut från min säng och på så sätt komma ner från den. Så nu är det bara att vänta på en duns, sen kommer han komma utpromenerande här, hur stolt som helst....





Kommentarer
Postat av: nicci

ååh jag dör så fin han är <3 du med meyis!

2011-04-09 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0