Have a little mercy.

Jag kan inte bestämma mig om min frukost var god eller ganska skitäcklig idag. Jag hade väl inte jätte mycket att välja på så jag testade att göra äggvitepannkaka. Ja, det låter ungefär lika äckligt som det var. Fast å andra sidan var det en proteinrik frukost så jag tycker det var värt det.



Äggvitepannkaka, keso, en halv banan, nötter och kanel.




Frank var på bättre humör för han fick käka macka och banan i oändlighet. Jag börjar undra om han är hälften apa för han konsumerar enorma mängder banan. Han blir så lycklig av det att man inte kan låta bli att ge honom det.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja vad är det med banan? Winton är också helt galen i det ;)

2011-04-10 @ 09:13:50
URL: http://Www.sedorika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0