Golden days.

Frank kommer att bli en solskenspojke. När jag ligger och solar brukar han klättra över mig ett antal gånger innan han lägger sig på min arm brevid mig och skrattar. Jag vet inte om han skrattar för att det är kul att stirra på solen tills man blir blind eller om han bara gillar läget... Han trivs i solen i alla fall, märkliga unge.!



Inte lika kul att behöva sitta still och äta..


Jag tycker synd om dem som startar bakom mig den 18 juni, när jag ska springa Malmö milen. Jag kommer troligvis stoppa upp hela skiten, för jag har tappat all kondition, motivation och vilja att springa. Jag liksom släpar mig fram nuförtiden... Det är illa, riktigt illa.


Kommentarer
Postat av: V

shit vad smal du är.. dax o börja ligg i med min träning! lycka till med loppet!

2011-05-02 @ 17:42:20
URL: http://www.mittochdittmirakel.blogspot.com
Postat av: Sandra och Jamie

Haha tyckte du? Det var på nationaldagen jag var där, barnloppisen i folkets park. Ska dit nu på söndag också.



Vart håller du hus?! Saknar dig!

2011-06-20 @ 23:40:17
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0