Framtiden.

Igår var det dags att inhandla nya skor till Frank. Han invigde dem direkt med att springa runt i stan och plocka fimpar på gatorna. Jag vet inte om det är för att han kommer att bli städare när han blir stor eller om han kommer bli rökare, vilket det än är blir han i alla fall asförbannad när man säger åt honom att sluta.
Efter att ha lyckats spontanfika med ett manligt sällskap från min sida, så utbrister min mamma på vägen hem "Varför är du inte tillsammans med honom?!". Jag svarar "Men mamma, man måste vara kära i varandra för att vara tillsammans, man kan inte bara vara vänner..". "Amen Meya, vänskap är faktiskt också kärlek!" säger hon då. "...Ja, om man är pensionär..." mumlar jag och går vidare...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm! : )

2012-09-24 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0