Back to bed.


Efter att ha fått en smäll igår morse tog det mig en hel dag av yrsel och illamående innan jag fick det bekräftat att jag hade fått en lätt hjärnskakning. Då hade jag jobbat 7 timmar, gymmat och lagat middag med Alexandra och Ludde hä hemma (tack underbara!). Jag borde verkligen bli fastlåst vid ett element eller något så jag sitter still! 

Jag somnade lite efter 6 i morse och hann med 4 timmar sömn innan jag blev väckt av att min mamma ringde. Jag borde självklart sovit tidigare, sovit mer, sovit NU... men sånt hinns inte med. Huvudet känns fortfarande lite efter, men va fan, jag har annat att tänka på dig.


För att det är fredag så bjuder jag på mitt enorma mästervärk som jag blev ombedd att rita. Grispappa, grismamma och grisbebis.. tur att det är 7-åringar som ska se dem och ingen annan, för de blir iaf nöjda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0